VRA regbininkų išvyka į Kijevą

2016-10-15-nr-1Spalio 14-15 dienomis Kijeve vyko Prancūzijos ambasadoriaus taurės regbio turnyras, į kurį vyko ir mūsų regbio akademijos auklėtiniai – 22 vaikai, sudarančių jaunesniųjų ir vyresniųjų komandas. Tarp jų – Antakalnio, Žolyno, Gilės ir Minties socialinės vaikų globos namų auklėtiniai.

Lietuvos delegacija susiplanavo kelionę 13-16 dienomis, tikėdamasi surasti galimybių susipažinti su milijoninio miesto istorinėmis įžymybėmis. Laiko neturėjome daug, bet jį išnaudojome turiningai.

2016-10-15-nr-3Pirmąją atvykimo dieną apsigyvenome viešbutyje „Spartak“, pastatytame prie pat Spartako stadiono, kur ir vyko regbio turnyras. Įsikūrę, pavalgę, apsižvalgę vaikai su treneriu iškeliavo į pirmąją ekskursiją – aplankyti netoliese ant kalvos įsikūrusį vieną seniausių Ukrainos vienuolynų. Ne tik apžiūrėjo, bet gavo ir pašventinimą. Vakare visi važiavome aplankyti Nepriklausomybės aikštės, pamatyti Šv. Sofijos katedros ir aikštės, Michailovskio soboro.

Spalio 14-ą dieną, prasidėjus turnyrui, vyresniųjų laukė pirmos rungtynės prieš Ukrainos komandą, kurias, deja, pralaimėjome, bet antrosios buvo sėkmingos, iškovojome pergalę.

2016-10-15-nr-2Vaikų grupėje pirmas rungtynes laimėjome, o antras pralaimėjome, nors labai neliūdėjome, įvertindami tai, kad ukrainiečių komanda buvo sudaryta iš trijų komandų – kaip rinktinė.

Vyresniųjų grupėje geriausias VRA žaidėjas buvo pripažintas Arvydas Jakimavičius.

Kitą dieną vyresnieji žaidė ketvirtfinalį ir laimėjo bei pateko į pusfinalį. Pusfinalyje pralaimėjo ir teko žaisti dėl trečios vietos, kur rungtynes laimėjo ir iškovojo taurę.

Mažieji pirmas rungtynes pralaimėjo, o antrose rungtynėse vėl nutiko tas pats –  teko žaisti su sudaryta rinktine ir pralaimėti, tad liko aštunti.

Jaunesniųjų grupėje geriausias VRA žaidėjas buvo pripažintas Paul Chatkuti.

2016-10-15-nr-4Paskutinė kelionės diena buvo skirta išvykai į garsiąją Kijevo Pečioros Lavrą. Daugeliui vaikui padarė įspūdį kelionė metro su giliomis požeminėmis stotelėmis bei Kijevo simbolis – statula su šalia įsikūrusiu karo muziejumi.

Už nuostabią kelionę vaikai dėkoja visiems padėjusiems, parėmusiems. Be puikių žmonių pagalbos vaikams iš globos namų ši kelionė nebūtų buvusi įmanoma.

Nuoširdus ir didelis AČIŪ.