Dalinamės Mato Žalandausko interviu apie Leicester tigres stovyklą

2019-08-31 Nr.2Leicester tigers Bishop Burton stovykla. Iš Lietuvos į Angliją atskridom dieną prieš stovyklą. Apsistojome pas mano tetą Mariją. Vakaras neprailgo: žaidėme stalo žaidimus, vakarieniavome, tuomet gerai išmiegoję, sekantį rytą išvažiavome į Leicester’į. Užsiregistravome, o 13 val. pajudėjome autobusu į stovyklos vietą netoli Hull miesto.

Stovykloje buvome apie 17 val. Mes buvome apgyvendinti atskiruose vienviečiuose kambariuose su visais patogumais. Įsikūrę susitikome, vakarieniavome, o vėliau buvo laisvas laikas.

Stovyklos dienotvarkė prasidėdavo nuo 7 val. Po pusryčių pasirengimas treniruotei, apšilimas 1 val., tuomet treniruotė iki pietų. Po pietų turėdavome vieną laisvą valandą polisiui. Tuomet dar viena treniruotė iki vakarienės.

Po vakarienės kasdien vykdavo vakarinės veiklos (evening activities) ir dienos aptarimas. Turėjome ir neįprastų treniruočių: išvyka į batutų parką, kamuolio mėtymas važinėjant ir stumdantis neįgaliųjų vežimėlius, aklas šaudymas iš lanko, sėdimas tinklinis.

Treniruočių metu didžiausias dėmesys buvo skirtas komandos formavimui, technikų mokymuisi, žaidėme daug „tačo“.

2019-08-18 24 d Nr.1Priešpaskutinę dieną vyko kontaktinis „tačo“ žaidimas, o paskutinę dieną su pilnu kontaktu žaidėme regbį, dalyvavome komandų varžybose. Komanda, kurioje žaidžiau aš, su priešininkais sužaidė lygiosiomis.

Prieš išvykstant iš stovyklos, visi stovyklos dalyviai gavo sertifikatus.

Stovykloje buvo vaikai iš Anglijos, Belgijos, Italijos, o tarp jų mes – 3 lietuviai.

Aš labiausiai susidraugavau su italais, daug bendravau su treneriais. Treneriai labai aukšto lygio, profesionalūs, nespaudė, tačiau visą laiką padėdavo, kai nesigaudavo arba buvo neaišku. Stovyklos metu patobulinau kamuolio metimą ir gaudymą.

Skrydžio namo dieną praleidome Kembridže, plaukiojome valtimi, apžiūrėjome miestą bei garsųjį Kembridžo universitetą. Susiradau daug naujų draugų ir labai smagiai praleidau savaitę šioje stovykloje. Labai tikiuosi, kad ir kitais metais keliausiu į šią stovyklą.