Kelionė Nidoje ir pramogos ant vandens

2018-08-28 Nr.1Nida – Lietuvoje vienas iš brangiausių kurortų, kuris pritraukia ne tik vietinius, bet ir svečius iš užsienio. Ši vasarvietė daugelį žavi vaizdingais pušynėliais ir kopomis, erdviais švelnaus balto smėlio paplūdimiais, senovinės architektūros žvejų sodybomis, jaukiomis kavinukėmis, gražiai sutvarkyta marių pakrante su molais, prie kurių dažnai atplaukia antys bei gulbės. Nida – išties puiki poilsiavietė tiek ramybės išsiilgusiems vyresnio amžiaus žmonėms, tiek šeimoms su mažais vaikais, tiek ir jaunimui – visi čia ras, kuo pasigrožėti.

IMG_5709Kaip ir kiekvienais metais „Vilniaus regbio akademija“ suorganizavo tradicinę išvyką į Nidą vaikams iš Vilniaus globos namų. Šiemet atostogauti išvyko beveik dvidešimt skirtingo amžiaus vaikų. O kelionės tikslas buvo visiems drauge smagiai pailsėti prie jūros paskutinėmis šiltos vasaros dienomis. Vaikai iš globos namų turėjo nuostabią progą pabūti ne tik Nidoje, bet ir Klaipėdoje, Palangoje.

Mūsų kelionė prasidėjo nuo netikėto įvykio, kai kelyje Vilnius-Kaunas papuolėme į kamštį dėl sunkvežimių sukeltos avarijos. Ten prabuvome apie tris valandas, laimei, laikas IMG_5094neprailgo ir galėjome sėkmingai tęsti pradėtą kelionę. Visą savaitę turėjome daug skirtingų ir įdomių pramogų. Pavyzdžiui, drauge aplankėme garsųjį „Gintaro muziejų“, kuriame buvo eksponuojama daugiau nei keturi tūkstančiai gintaro dirbinių, iš kurių daugiausiai yra papuošalų. Šiame muziejuje galėjome susipažinti su „Šiaurės auksu“, t.y. itin retu mineralu, randamu tik Baltijos regione, – mūsų nacionaline vertybe. Be to, sugalvojome pamiklinti kojas su keturračiais dviračiais. Juk dviratį turi daugelis, bet keturratis tikra egzotika. Galiausiai daug pasportavę ir pajudėję lepinomės itin didelėmis ledų porcijomis, kurias IMG_4991sudarė net 6-8 rutuliukai. Nors iš visų veiklų sudėtinga išsirinkti pačią įdomiausią, tačiau pelnytai pirmu numeriu galime nominuoti „HBH pramogų parką“ bei „Malūnų parką“. Čia linksminomės net dvi dienas turėdami daug įvairiausių pramogų: lankėme zoologijos sodą, šokinėjome ant batutų, karstėmės ant sūpynių. Labiausiai vaikų dėmesį prikaustė atrakcionai ant vandens. Galbūt filme esate matę kaip jaunuoliai šėlsta ant vandens batutų? Patikėkite, tai visai realu ir jau veikia mūsų šalyje, jeigu mylite vandenį, tai gali būti nepakartojima pramoga Jums. Mes ilgai atsiminsime šį vandens parką kaip vieną iš geriausių vasaros nuotykių.

IMG_5613Deja, kiekviena pradžia turi savo pabaigą, todėl trumpai pasidalinsime mūsų atsisveikinimo akimirka. Paskutinį vakarą organizatoriai vaikams padovanojo po gintarinį paveikslą ir paprašė papasakoti, kas jiems labiausiai patiko šioje kelionėje. Kaip ir minėjau, ji buvo išties nuostabi, todėl nuoširdžiai dėkojame visiems išvykos rėmėjams.

Daugiau nuotraukų: Nr.1, Nr.2, Nr.3, Nr.4, Nr.5 (nuotraukos bus vėliau)